Відповіді на поширені запитання працівників в умовах воєнного стану

Дата: 27.07.2022 08:51
Кількість переглядів: 763

Фото без опису

Відповіді на поширені запитання працівників в умовах воєнного стану

В умовах воєнного стану фахівці Фонду соціального страхування України продовжують роботу задля надання усіх видів допомог і страхових виплат українцям.

Відповіді на найпоширеніші запитання, які ми отримуємо від працівників під час війни, завжди можна знайти онлайн на ресурсах Фонду соціального страхування України:

Вебпортал: www.fssu.gov.ua

Facebook: https://www.facebook.com/SocialFundUA

Telegram: https://t.me/socialfund

Twitter: https://twitter.com/InsuranceFund

Instagram: https://instagram.com/insurance_fund

Ось найактуальніші з них:

Від чого залежить дата виплати лікарняних і декретних допомог від Фонду?

Насамперед дата фінансування допомоги залежить від дати отримання Фондом заяви-розрахунку від вашого роботодавця — до отримання такої заяви Фонду невідомо про потребу у виплаті допомоги і її суму. Якщо заяву подано в електронному вигляді, про її прийняття надійде квитанція — саме на цю дату необхідно орієнтуватись. Її можна уточнити у бухгалтерії.

Чи продовжує Фонд фінансувати лікарняні під час війни?

Фонд соціального страхування України ні на день не призупиняв фінансування матеріального забезпечення і страхових виплат попри бойові дії. Бюджет ФССУ складається із частки ЄСВ в розмірі 9,57% від 100% єдиного внеску. У міру сплати ЄСВ роботодавцями кошти надходять на рахунок Фонду і одразу направляються на виплати. 

Як дізнатись, коли мені оплатять лікарняний або декретну допомогу?

Інформація щодо стану фінансування лікарняних і декретних допомог щодня оновлюється у нашому телеграм-каналі t.me/socialfund за тегом #фінансування_оперативно. Після проведення фінансування необхідно декілька банківських днів, доки кошти надійдуть на рахунок роботодавця — інформація про це оновлюється за тегом #фінансування_страхувальників у розрізі регіонів. Зверніть увагу, орієнтуватись необхідно на дату прийняття заяви-розрахунку, яку роботодавець сформував за вашим лікарняним.

Як отримати допомогу від Фонду, якщо роботодавець знаходиться на тимчасово окупованій території або не може подати заяву-розрахунок через бойові дії?

У такому випадку працівник може особисто звернутись до будь-якого зручного відділення Фонду — ми нарахуємо допомогу напряму. Детальніше: https://t.me/socialfund/2059

Як отримати лікарняний і допомогу від Фонду, якщо я за кордоном?

Передусім зверніться за медичною допомогою до місцевого лікаря. Отриманий в нього медичний документ, який підтверджує непрацездатність, необхідно передати вашому лікарю в Україну за допомогою електронної пошти чи месенджера — на його підставі лікар сформує медвисновок, а е-лікарняний створиться автоматично.  Далі роботодавець призначить, а Фонд виплатить для вас допомогу, як і зазвичай. Деталі: https://t.me/socialfund/2469

Актуальний перелік усіх працюючих відділень Фонду, графік їх роботи та контакти: https://bit.ly/3LaDkIw

Для консультацій із загальних питань чи в разі неможливості зв'язатись із відділенням, також можна звертатись на гарячі лінії обласних управлінь: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/981073


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь