До уваги роботодавців! Компенсація витрат роботодавця за облаштування робочого місця при працевлаштуванні осіб з інвалідністю.

Дата: 21.01.2024 21:44
Кількість переглядів: 157

     Насамперед нагадаємо, що наприкінці серпня Уряд запровадив програму, за якою роботодавець, що працевлаштував людину з інвалідністю та підготував для неї робоче місце, має можливість отримати компенсацію вартості облаштування такого місця. 

   Відтак, роботодавець, який надав роботу людині  з першою або другою групою інвалідності та підлаштував під її потреби робоче місце,  може  отримати компенсаційну допомогу до 106,5 тис. грн.

  Компенсація виплачується в розмірі фактичних витрат роботодавця за облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю, але не вище граничного розміру компенсації (пункт 5 Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю).

       Станом на 1 січня 2024 року розмір мінімальної заробітної плати складає 7100 грн. Відповідно в 2024 році граничний розмір компенсації щодо робочого місця становить:

  • для осіб з інвалідністю І групи до 106,5 тис. грн (15 розмірів мінімальної заробітної плати);
  • для осіб з інвалідністю ІІ групи до 71,0 тис. грн (10 розмірів мінімальної заробітної плати).

Компенсуються фактичні витрати за придбання:

  • меблів;
  • поручнів та брусів;
  • допоміжних засобів для позиціонування курсора та тактильних комп’ютерних дисплеїв;
  • брайлівських клавіатур та портативних пристроїв;
  • підйомних платформ для робочих місць тощо.

      Більш докладний перелік допоміжних засобів для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю.

    Заяву для отримання компенсації роботодавець подає до центру зайнятості за місцем провадження діяльності протягом 90 календарних днів з дня працевлаштування особи з інвалідністю. Зробити це можна як в паперовій формі, так і в електронній.

    До заяви, в якій зазначаються відомості про роботодавця та найманого працівника, необхідно додати:​

  • копію документу, що підтверджує працевлаштування особи (наказ/розпорядження про прийняття на роботу або примірник трудового договору чи відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування);​
  • документи, що підтверджують придбання допоміжних засобів для облаштування робочого місця (договір, рахунок-фактура, рахунок, квитанція, накладна тощо).

     Центр зайнятості після розгляду наданих роботодавцем документів у десяти денний термін приймає рішення про надання компенсації або відмову в її наданні. 

      Більш детально ознайомитися з умовами отримання компенсації та переліком допоміжних засобів Ви можете за посиланням https://www.dcz.gov.ua/storinka/kompensaciya-za-oblashtuvannya-robochyh-misc-osib-z-invalidnistyu-0

     За консультацією  звертайтесь до фахівців Чигиринського управління Черкаської філії Черкаського обласного центру  зайнятості за телефонами (096) 0279735

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь