До уваги роботодавців! Компенсація витрат роботодавця за облаштування робочого місця при працевлаштуванні осіб з інвалідністю.

Дата: 21.01.2024 21:44
Кількість переглядів: 94

     Насамперед нагадаємо, що наприкінці серпня Уряд запровадив програму, за якою роботодавець, що працевлаштував людину з інвалідністю та підготував для неї робоче місце, має можливість отримати компенсацію вартості облаштування такого місця. 

   Відтак, роботодавець, який надав роботу людині  з першою або другою групою інвалідності та підлаштував під її потреби робоче місце,  може  отримати компенсаційну допомогу до 106,5 тис. грн.

  Компенсація виплачується в розмірі фактичних витрат роботодавця за облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю, але не вище граничного розміру компенсації (пункт 5 Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю).

       Станом на 1 січня 2024 року розмір мінімальної заробітної плати складає 7100 грн. Відповідно в 2024 році граничний розмір компенсації щодо робочого місця становить:

  • для осіб з інвалідністю І групи до 106,5 тис. грн (15 розмірів мінімальної заробітної плати);
  • для осіб з інвалідністю ІІ групи до 71,0 тис. грн (10 розмірів мінімальної заробітної плати).

Компенсуються фактичні витрати за придбання:

  • меблів;
  • поручнів та брусів;
  • допоміжних засобів для позиціонування курсора та тактильних комп’ютерних дисплеїв;
  • брайлівських клавіатур та портативних пристроїв;
  • підйомних платформ для робочих місць тощо.

      Більш докладний перелік допоміжних засобів для облаштування робочого місця працевлаштованої особи з інвалідністю викладений у додатку 1 до Порядку надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю.

    Заяву для отримання компенсації роботодавець подає до центру зайнятості за місцем провадження діяльності протягом 90 календарних днів з дня працевлаштування особи з інвалідністю. Зробити це можна як в паперовій формі, так і в електронній.

    До заяви, в якій зазначаються відомості про роботодавця та найманого працівника, необхідно додати:​

  • копію документу, що підтверджує працевлаштування особи (наказ/розпорядження про прийняття на роботу або примірник трудового договору чи відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування);​
  • документи, що підтверджують придбання допоміжних засобів для облаштування робочого місця (договір, рахунок-фактура, рахунок, квитанція, накладна тощо).

     Центр зайнятості після розгляду наданих роботодавцем документів у десяти денний термін приймає рішення про надання компенсації або відмову в її наданні. 

      Більш детально ознайомитися з умовами отримання компенсації та переліком допоміжних засобів Ви можете за посиланням https://www.dcz.gov.ua/storinka/kompensaciya-za-oblashtuvannya-robochyh-misc-osib-z-invalidnistyu-0

     За консультацією  звертайтесь до фахівців Чигиринського управління Черкаської філії Черкаського обласного центру  зайнятості за телефонами (096) 0279735

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь